fredag 10. juni 2011

"Some kind of wonderful"

Ja, dette er virkelig en "wonderful" bok!
Da jeg var på innkjøpsmesse i Salt Lake City i Mai, var jeg så heldig å få møte igjen flere av de kjente designerne som står bak mange av bøkene og mønstrene som vi lar oss inspirere av. Den ene var Annie Downs fra "Hatched and Patched" i Australia.  Annie Downs har gitt ut ny bok med masse god inspirasjon.... "Some kind of wonderful" inneholder flere større tepper, vesker og poser, løper mm. Boken har 112 sider med gode bilder og mønster. Fargevalget på teppene er virkelig etter min smak.....(se bilder av modeller fra boken nedenunder) Vi har boken i butikken, så det er bare å stikke innom for en nærmere titt... Boken koster kr. 269,-

Jeg har allerede bestemt meg for å sy teppet " Daisy Quilt". Det måler 60 1/2 "x70 1/2". Du kan se noen av stoffene jeg har valgt på det neste bilde. Litt skarpere blå.....Tror det blir fint:) Vi lager gjerne stoffpakker til modellene i boken om du ønsker. Det er bare å ta kontakt på mail: siw@quiltegaarden.com