fredag 27. april 2012

“Bestemor-ruter” er in!

 

DSCF5585

Undertegnede har lært seg å hekle!! Bestemorruter er virkelig tingen for tiden:D    Garnet jeg bruker er “Wool Cotton” fra Rowan. Det består av 50% merinoull og 50%bommuld og er utrolig godt å jobbe med! Deilig og varmt blir det også.

Med heklekrok str.4 går det fort unna. Jeg har valgt brunt som ramme rundt alle rutene, og rosa, grå, grå-lilla, lys grønn/turkis og hvitt i teppet (tot. 8 farger). Det ble selvfølgelig i samme farger som jeg bruker i mine quilter…. Vi selger garnet i butikken til kr. 74,- pr nøste (50g). Kjøper du til et slumreteppe, gir vi 10% rabatt. Du trenger minst 15 nøster til et teppe.  Har du lyst på et enkelt vårprosjekt som dette, er det bare å ta kontakt. Garnet finnes i mange herlige farger….

DSCF5586

Ønsker dere en flott helg!

-S

4 kommentarer:

RandiT sa...

Med så nydelige farger må det bli lekkert!Og koselig med bæssmorruter som vi sier her på Koppang :O)

Anonym sa...

Så fint!! Er det vanskelig å hekle bestemorruter? Super fine farger. Aid

Berit sa...

Flott Siw, du klarte det:o)
Det ble kjempefint. Var da ikke så vanskelig dette?
Klem Berit

Jorunns hobbyblogg sa...

kjempefint teppe ...minner meg om at jeg har et nesten ferdig teppe.....
Jorunn