onsdag 30. mai 2012

Ny bag /stor veske på 1-2-3 (timer)

 

Ja, det er faktisk sant! Det tok 3 timer å sy denne store vesken med utv.lommer. Jeg brukte skinnhanker fordi jeg synes det ser mye bedre ut enn de sydde hankene.

Jeg fikk masse inspirasjon fra noen nye japanske stoff vi fikk inn i butikken for et par uker siden. De har forskjellig mønster på frem-/baksiden, litt kraftigere enn vanlige bomuldsstoff og egner seg ypperlig til vesker, puter, poser etc. Se bilde nedenunder for de forskjellige variantene; roser på den ene siden og bomber på den andre! Jeg tenkte jeg må sy en veske for å vise frem de flotte stoffene i butikken, og jeg fant et mønster av Leanne Beasley som heter “Marie’s Roses carry bag” som passet perfekt. Den er 19”x14” stor, og har runde hjørner. Vi har både stoff, mønster og hanker i butikken hvis du også ønsker å sy en flott veske i en fei!!

DSCF5596

Ingen kommentarer: