torsdag 19. september 2013

Et aldri så lite sceneskifte….

Fra å vise dere nye flotte japanske stoff, inspirasjon med ugler, jul mm. i tidligere blogginnlegg, hopper jeg over til en helt annen “kategori”. Skulle nesten tro dette ikke er Quiltegården’s stil i det hele tatt, men jeg falt pladask for disse stoffene da jeg fikk se de første gang. Disse, tenkte jeg, er perfekt å sy lettvinte vesker, nett, toalettmapper, store puter, spisebrikker og mye annet av til de som er glade i 60 tallet’s sjarmerende filmstjerner og rock’n roll, samt 70-tallets slengbukser & discorytmer. :) Er du blant de som skal sy ting til julemesser eller julegaver, tror jeg produkt av disse stoffene vil bli lagt merke til!

DSCF7392

DSCF7393DSCF7395

DSCF7394

DSCF7397

Motivet ovenfor appelerer nok også til unge jenter som er “hekta på” New York…..Stoffene er 140cm brede og koster fra kr. 200,- pr.meter. De er litt tykkere /stødigere enn de vanlige quiltestoffene, og kan godt kombineres med dongeri, og linstoff i tillegg til quiltestoffer. Vi har gjordebånd /webbing i flere farger som kan passe til (sort, grått, offwhite, & beige)

 DSCF7398Et artig stoff med trykk av Marilyn Monroe, John Wayne, Tony Curtis m.fl. passer godt til  vesker! Vi har i tillegg et stoff med kun instrumenter, noter og en stilig rød g-nøkkel som fargeklatt på stoffet….DSCF7399

DSCF7391

DSCF7390

Vi tar gjerne imot bestillinger på dette. 

God ettermiddag!

-Siw

Ingen kommentarer: